Barbara Stawarz-Garcia „Content marketing i social media” PWN

content marketing

Lokomotywa napędzająca biznes.

 

Bez znajomości nowoczesnego podejścia do budowania marki i obecności firmy w internecie trudno budować nawet najmniejszy biznes. Czas zaprzyjaźnić się z content marketingiem, który ma potężną wartość.

 

Szum informacyjny ogarnia całą wirtualną rzeczywistość. Trzeba się w nim odnaleźć i ulokować tam również swoją markę. Konkretnie, czytelnie, krótko i wyraziście jest napisana ta książka. Znając podstawy content marketingu i umiejętnie funkcjonując w mediach społecznościowych, będzie nam zdecydowanie łatwiej przyciągnąć klientów. I na nic zda się machanie ręką, że jakoś to będzie, bo nie będzie. Współczesny świat to przede wszystkim internet. I nie da się żyć bez tej przestrzeni.

 

Warto przeczytać tę książkę z wielu powodów, ale najważniejszy jest jeden – przyciągnięcie uwagi grupy docelowej do naszej marki, produktu czy usługi. Marketing treści jest równie istotny, co ten tradycyjny. Dlatego warto znać metody, które uruchomią lokomotywę napędzająca biznes. Przejrzysty język z pewnością trafi do każdego czytelnika. Polecam.

 

Oprawa: miękka
Liczba stron: 180
ISBN: 978-83-0119-669-1
Premiera: 13 listopada 2017

Podziękowania dla PWN.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *